Dlaczego wygląda na to, że Netflix ponownie przekroczył wytyczne

Category: Jest Najlepszy
17 lutego 2021

Wiodący streamer powinien zapewnić kolejną rundę ogromnego wzrostu liczby subskrybentów w przyszłym tygodniu.

Netflix (NASDAQ: NFLX) ma ogłosić zyski za drugi kwartał 16 lipca, a wiadomość może podnieść cenę jednej akcji platformy streamingowej jeszcze bardziej, przekraczając rekordowy poziom, który właśnie przekroczył 500 USD.

Inwestorzy zdają się wyczuwać, że drugi kwartał może przewyższyć prognozy spółki w kwietniu, po pierwszym kwartale, który pobił wszystkie poprzednie rekordy.

W swoim raporcie za pierwszy kwartał firma wezwała do pozyskania 7,5 miliona nowych abonentów w drugim kwartale, co oznacza znaczne spowolnienie w porównaniu z 15,8 miliona, które dodała w pierwszym kwartale, i bardziej zgodne z tempem wzrostu sprzed pandemii, chociaż drugi kwartał to okres sezonowo wolniejszy.

Mimo to istnieje wiele oznak, że Netflix może po raz kolejny przekroczyć swoje wytyczne. Oto niektóre z wiatrów na korzyść streamera.

Źródło obrazu: Netflix.

Pandemia wciąż szaleje

Jeszcze w kwietniu na Wall Street wydawało się, że przestoje wkrótce się skończą, a życie wróci do stosunkowo normalnego stanu do połowy lata. Nie miało to miejsca w większości krajów na świecie, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej. Przypadki koronawirusa ponownie zaczęły rosnąć w czerwcu w Stanach Zjednoczonych, niszcząc początki ożywienia gospodarczego, ponieważ wiele stanów podjęło kroki w celu przywrócenia środków zapobiegawczych, zamknięcia barów i zakazu spożywania posiłków w pomieszczeniach.

W międzyczasie Brazylia, największy kraj Ameryki Łacińskiej, ma drugie miejsce na świecie pod względem liczby zakażeń po Stanach Zjednoczonych, a wiele innych krajów Ameryki Łacińskiej również znajduje się wysoko na liście.

W pierwszym kwartale wzrost liczby abonentów w Europie eksplodował, ponieważ duża część kontynentu została zablokowana na początku marca, przed Stanami Zjednoczonymi i Ameryką Łacińską. Prawie połowa nowych abonentów pochodzi z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) – około 7 milionów z 15,8 miliona abonentów, którzy dołączyli do usługi. Biorąc pod uwagę przebieg pandemii, wzrost liczby subskrybentów mógł przyspieszyć od pierwszego do drugiego kwartału w niektórych częściach świata, zwłaszcza w Ameryce Łacińskiej, w którą później uderzył COVID-19.

Odejście odgrywa również rolę w dodatkach netto Netflix, a defekty prawdopodobnie spadły podczas kryzysu, ponieważ dostępnych jest kilka innych miejsc rozrywki. W drugim kwartale 2019 r. Netflix faktycznie odnotował spadek netto o 130000 subskrybentów, którzy opuścili platformę po podwyżce cen, co pokazuje, że czasami odejście może być znaczące.

Konkurencja jest ograniczona

Chociaż prawdą jest, że Netflix widzi wzrost konkurencji na arenie transmisji strumieniowej wraz z ekspansją Disney + w Europie i Indiach, uruchomieniem HBOMax AT&T w maju i nadchodzącym debiutem Peacock firmy Comcast 15 lipca, poza transmisją strumieniową, inne opcje rozrywki dla widzów Netflix zostały poważnie ograniczone przez COVID-19.

Kina są zamknięte od marca. Sporty na żywo zostały wstrzymane z obawy przed rozprzestrzenianiem się wirusa, a kiedy wrócą, nie będzie widzów. Podobnie, inne rozrywki na żywo, takie jak muzyka i teatr, są wstrzymane, a nawet bary i restauracje zostały ponownie zamknięte po wybuchu epidemii w Pasie Słońca, utrudniając kontakty towarzyskie poza domem.

Na razie Netflix i jego partnerzy strumieniowi są jedyną grą w mieście, co pomoże przyciągnąć nową falę subskrybentów w drugim kwartale i później.

Netflix wciąż jest najlepszy

Widać wyraźnie, że boom na streaming trwa do drugiego kwartału. Roku , najpopularniejsza platforma do przesyłania strumieniowego, podała, że ​​liczba godzin oglądania w jej serwisie wzrosła w kwietniu o 80%, a wyszukiwania w Internecie dla Netflix i jego najpopularniejszych programów utrzymały się na wysokim poziomie.

Istnieją również znaczące dowody na to, że Netflix przewyższa swoich konkurentów strumieniowych. Firma wydaje na treści znacznie więcej niż jej rówieśnicy, dzięki czemu zyskała dużą i lojalną publiczność.

Według danych firmy Reelgood, Netflix ma na swojej platformie znacznie więcej oryginalnych programów telewizyjnych „jakości niż jakikolwiek konkurent strumieniowania, na podstawie ocen powyżej 6,5 z IMDB należącego do Amazon . Netflix miał 447 takich programów, w porównaniu do HBOMax, który był drugi z wynikiem 140. Podobnie Netflix był także liderem w zakresie oryginalnych programów wysokiej jakości lub z ocenami powyżej 8 na IMDB, z 151 w porównaniu do 75 na drugim miejscu HBOMax.

Dane Reelgood pokazały również, że Netflix był zdecydowanie najpopularniejszą usługą w okresie szczytowego przestoju w marcu i kwietniu, ponieważ Netflix otrzymał 43% strumieni zainicjowanych na swojej platformie, prawie dwukrotnie więcej niż Amazon Prime, który był drugi.

Poza nadchodzącym raportem pandemia zmieniła również krajobraz w sposób, który powinien przyspieszyć rozwój Netflix.

Tradycyjna praktyka okienkowa w Hollywood jest bardziej zagrożona niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ Universal Studio Comcast powiedziało po udanej premierze Trolls World Tour , że przyszłe filmy będą wypuszczać jednocześnie w kinach iw domu, co skłoniło AMC Entertainment do stwierdzenia zakazać oglądania filmów Universal w swoich kinach. Netflix już zarabiał na wyzwaniach, przed którymi stoi Hollywood, przechwytując The Lovebirds , który miał zadebiutować w kinach w kwietniu, ale zamiast tego trafił do strumieni Netflix w maju. Studia hollywoodzkie prowadzą rozmowy z Netflix na temat sprzedaży innych filmów na platformie streamingowej.

Chociaż Netflix jest teraz na rekordowo wysokim poziomie, lepsze niż oczekiwano dane z drugiego kwartału mogą podnieść akcje na nowe wyżyny. W dłuższej perspektywie pandemia przyspieszy przejście na streaming wideo, sprawiając, że telewizja internetowa stanie się głównym nurtem telewizji internetowej.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy