Gdzie należy kredytować loty Delta Air Lines?

17 lutego 2021

Ten post zawiera odniesienia do produktów od jednego lub kilku naszych reklamodawców. Możemy otrzymać odszkodowanie za kliknięcie linków do tych produktów. Warunki mają zastosowanie do ofert wymienionych na tej stronie. Aby uzyskać wyjaśnienie naszych zasad reklamowych, odwiedź tę stronę.

Aktualizacja: niektóre oferty wymienione poniżej nie są już dostępne. Zobacz aktualne oferty tutaj.

Teraz, gdy Delta przeszła na zarabianie na podstawie przychodów, wielu członków SkyMiles widzi, że na ich konta jest mniej mil. Dzisiaj Jason Steele korespondent TPG Senior Points & Miles, przygląda się kilku opcjom, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać przyszłe loty z Delta.

W zeszłym miesiącu przyjrzałem się, które programy dla osób często podróżujących oferują dobre alternatywy dla uznawania lotów na United, w świetle niedawnego przejścia na model naliczania mil oparty na przychodach. Ale nie zapominajmy, że to Delta była liderem w kierunku nowego sposobu gromadzenia mil dzięki programowi SkyMilles 2015, który przyznaje mile na podstawie ceny biletu i poziomu elitarnego.

Dlatego dzisiaj chcę zbadać alternatywne programy milowe dla pasażerów Delta. Tak jak poprzednio, szukam programów, które pomogą Ci szybko zdobyć elitarny status, pozwolą Ci zwiększyć liczbę mil za pomocą wspólnej karty kredytowej dostępnej w USA i mają cenny wykres nagród (szczerze mówiąc, każdy opublikowany wykres nagród to poprawa w tym momencie, biorąc pod uwagę, że Delta już tego nie oferuje).

Kredytowanie lotów Delta w innym miejscu wiąże się z kosztami, ale jest też wiele do zyskania.

Dlaczego warto rozważyć zapisanie swoich lotów Delta partnerowi?

Około rok temu Delta ogłosiła swój program SkyMiles 2015, obejmujący nowy model naliczania kilometrów oparty na przychodach i nowy 5-poziomowy wykres nagród. Delta twierdziła również, że poprawiłaby dostępność nagród na najniższych poziomach mil (liczba mnoga) i poprawiłaby kalendarz rezerwacji nagród online. Kiedy spojrzałem na program SkyMiles w styczniu, stwierdziłem, że dostępność nagród rzeczywiście pod pewnymi względami się poprawiła, ale kalendarz nagród wciąż był trochę wadliwy.

Następnie, zaledwie pięć tygodni do 2015 r., Delta całkowicie usunęła swoją tabelę nagród bez powiadomienia klientów lub mediów przed lub po. Inne niepokojące zmiany w programie SkyMiles obejmowały rzekomą usterkę, w wyniku której Delta wydawała się obciążać członków Medallionu więcej za odkupienie nagród, a także usunięcie nagród oszczędnościowych mniej niż trzy tygodnie. Mówiąc najprościej, program SkyMiles staje się nieprzewidywalny, a wielu pasażerów wolałoby przypisać mile do bardziej stabilnego programu. I oczywiście nowy model oparty na przychodach będzie miał zwycięzców i przegranych, a ci, którzy wychodzą w tyle, mają wszelkie powody, by skoczyć.

Skoro tak bardzo nie lubisz programu SkyMiles, możesz się zastanawiać, dlaczego nie latać po prostu inną linią lotniczą? Zespół PR firmy Delta dokłada wszelkich starań, aby przypomnieć nam, że linia lotnicza jest doskonała pod względem operacyjnym, a to nie tylko przesada. Po ostatnich systemach pogodowych, które zakłóciły podróże lotnicze, dla wielu podróżnych było jasne, że odbudowa usług Delta znacznie przyćmiewa jej rywali. Wreszcie, jeśli podróżujesz biznesowo w miastach takich jak Atlanta, Minneapolis, Detroit i Salt Lake City, to jesteś „uwięziony w centrum i masz niewielki wybór, jeśli chodzi o całodobową obsługę większości miast.

O ile nie będziesz często ulepszany w Delcie, nie poświęcisz wielu korzyści, zapisując swoje mile gdzie indziej.

Jak zrekompensować brak statusu Delta Medallion

Największą wadą przyznawania mil z lotów Delta jednemu z jej partnerów jest brak statusu Medalionu. Na szczęście są inne sposoby zarobienia większości tych samych korzyści.

Po pierwsze, możesz zdobyć status na innym przewoźniku SkyTeam, ponieważ sojusz oferuje obopólne korzyści podczas latania innymi przewoźnikami partnerskimi. Co więcej, najniższy poziom statusu SkyTeam (zwany SkyTeam Elite) oferuje większość korzyści z wyższego poziomu SkyTeam Elite Plus. Natomiast status niższego poziomu Star Alliance Silver oferuje bardzo niewiele korzyści, z których większość jest zarezerwowana dla wyższego poziomu Star Alliance Gold. Oto korzyści, jakie daje status SkyTeam:

SkyTeam Elite

  • Priorytetowa obsługa bagażu
  • Dodatkowy limit bagażuOdprawa priorytetowaPreferowane miejsca siedzącePierwszeństwo wejścia na pokładLista oczekujących na rezerwacje priorytetowePriorytetowy dyżur na lotnisku SkyTeam Elite Plus (dodatkowa)

    • Dostęp do poczekalni
    • Gwarantowane rezerwacje na wyprzedane lotyInnym sposobem na odtworzenie korzyści wynikających ze statusu Delta Medallion jest posiadanie jednej z kart kredytowych Delta SkyMiles od American Express. Złota Delta SkyMiles Credit Card z American Express Platinum Delta SkyMiles Credit Card z American Express , a Delta Reserve® karta kredytowa American Express oferują pierwszy worek sprawdzone darmo dla posiadacza karty i do ośmiu innych pasażerów na tej samej rezerwacji. Karty te oferują również pierwszeństwo wejścia na pokład Strefy 1.

      Bez statusu Medalionu nie otrzymasz ulepszeń do pierwszej klasy. Chociaż jest to wada, wiele firm ma zasady, które pozwalają pracownikom kupować w sposób ekonomiczny, a Delta zarabia teraz na pierwszej klasie, sprzedając ulepszenia przy odprawie, co i tak ogranicza prawdopodobieństwo, że członkowie Medalionu otrzymają te bezpłatne aktualizacje.

      Jest wielu partnerów SkyTeam, którym możesz przyznawać mile, ale nie polecam wielu z nich.

      Gdzie należy naliczać mile?

      Do wyboru jest wielu przewoźników SkyTeam i innych partnerów Delta; Oto kryteria, których należy się kierować przy podejmowaniu decyzji, gdzie gromadzić mile:

      • Stawka naliczania mil : chociaż inne programy naliczają mile na podstawie pokonanej odległości, w większości przypadków kwota, którą zarobisz, będzie się nadal różnić w zależności od klasy taryfy.
      • Tabela nagród. Szukasz programu, który pozwoli Ci wymieniać mile na podróże premiowe po tej samej stawce (lub niższej) co w przypadku Delta. Dopłaty paliwowe. Niestety, większość programów zagranicznych nakłada dopłaty paliwowe na podróże-nagrody, więc należy to wziąć pod uwagę. Łatwość uzyskania statusu elity. Oczywiście nie uzyskasz statusu SkyTeam w przypadku partnerów spoza sojuszu, więc powinieneś rozważyć wysiłek wymagany do uzyskania statusu w tych innych programach i czy korzyści są warte zachodu. Dostęp do dodatkowych mil. Niewielu z nas nadal gromadzi większość naszych mil z rzeczywistych podróży, dlatego ważne jest, aby znaleźć sposób na uzupełnienie tych mil zarobkami z wydatków na karcie kredytowej i innych partnerów. Niektóre programy zagraniczne oferują karty kredytowe mieszkańcom USA. Na szczęście istnieją inne programy lojalnościowe, które umożliwiają przekazywanie punktów zagranicznym przewoźnikom.Bez zbędnych ceregieli, oto lista programów, które warto rozważyć, oraz moja analiza zalet i wad każdego z nich.

        Alaska

        Jako partner spoza sojuszu członkowie planu milowego nie otrzymają statusu SkyTeam. Zdobyte mile to zaledwie 25-75% mil przelotowych w klasie ekonomicznej, co może być gorsze, ale nie jest do końca inspirujące. Z drugiej strony Alaska ma wysoką listę nagród i dobry wybór partnerów. Możesz przesyłać mile od Starwood Preferred Guest, a Bank of America ma kartę pod wspólną marką z przyzwoitymi korzyściami (i sporadycznie zwiększonym bonusem powitalnym).

        Flying Blue

        Ten program jest używany przez Air France, Air Europa, Kenya Airways, KLM i TAROM. Podróżni zdobywają status Flying Blue Silver (który zapewnia status Skyteam Elite) po zaledwie 25 000 mil lub 15 kwalifikujących się lotach. Status Flying Blue Gold jest oferowany po przekroczeniu 40 000 mil lub 30 lotów.

        Przebieg uzyskany na lotach Delta zależy od marketingowych i operacyjnych przewoźników, przebytej odległości oraz klasy rezerwacyjnej. Może to wahać się od 0% w przypadku najbardziej obniżonych taryf do 25-100% w przypadku większości taryf. Możesz przeczytać wszystkie szczegóły tutaj. Członkostwo Silver zapewnia 50% premię za przebieg lotów SkyTeam, a Gold oferuje 75% premii, która może zrównoważyć niektóre obniżone poziomy mil.

        Chociaż w Stanach Zjednoczonych nie ma karty kredytowej Flying Blue, Flying Blue jest partnerem transferowym American Express Membership Rewards, Starwood Preferred Guest i Citi ThankYou Rewards. Tabela nagród jest rozsądna, z biletami w klasie biznes do Europy na 62 500 mil w jedną stronę w klasie biznes. Ponadto istnieją pewne dziwactwa w strefach podróży z nagrodami, na przykład Izrael w strefie europejskiej i Antyle Holenderskie w Ameryce Północnej (Saint Maarten, Abaco, Bonaire i Curacao). Nagrody Flying Blue Promo czasami oferują wyjątkową wartość. Wreszcie Flying Blue obejmuje wielu partnerów spoza sojuszu, takich jak Alaska, Copa, GOL, Japan Airlines i Jet Airways.

        Flying Blue to doskonała opcja przyznawania mil z lotów Delta.

        Aeroflot

        Ten rosyjski przewoźnik jest kiepskim wyborem do kredytowania lotów Delta z kilku powodów. Nie oferuje kart kredytowych klientom ze Stanów Zjednoczonych ani nie ma żadnych partnerów zajmujących się transferami. Pasażerowie mogą zdobyć status SkyTeam Elite poprzez poziom Silver w programie bonusowym Aeroflot, który wymaga 25 000 mil lub 25 segmentów. Poziom Gold oferuje SkyTeam Elite Plus, ale wymaga 50 000 mil lub 50 odcinków. Wreszcie, lista nagród Aeroflot jest dla pieszych, z nagrodami w klasie biznes z Ameryki Północnej do Europy za 120 000 do 150 000 lotów w obie strony (w zależności od miejsca docelowego). Aeroflot właśnie wprowadził również nowy wykres gromadzenia mil, który będzie oferował maksymalnie 75% mil za loty Delta zarezerwowane w klasie ekonomicznej.

        Aerolíneas Argentinas

        Trudno byłoby polecić tego przewoźnika z różnych powodów, w tym braku prawdziwych list nagród, braku kart kredytowych lub partnerów transferowych oraz reputacji przewoźnika państwowego, z którym bardzo trudno sobie poradzić. Loty w klasie ekonomicznej generalnie zarabiają 50–100% przebytej odległości.

        Aeroméxico

        Aeromexico jest partnerem transferowym Membership Rewards i oferuje kartę kredytową z US Bank. Mile delta naliczane są na poziomie 50-100% przebiegu zgodnie z tą tabelą. To powiedziawszy, lista nagród Aeromexico nie jest niczym szczególnym, a nawet loty krajowe w obie strony w klasie ekonomicznej mają 40000 kilometrów (system metryczny nie wydaje się nam tutaj pomagać).

        Alitalia

        Z tym programem wiążą się dwa ogromne problemy. Po pierwsze, sprawia, że ​​nagrody partnera rezerwacyjnego są prawie niemożliwe, a po drugie, sam program zakończy się 31 grudnia 2015 r., A wszystkie mile znikną 30 czerwca 2016 r.

        China Airlines, China Eastern Airlines, China Southern Airlines

        Te programy są niezwykle trudne w nawigacji i najlepiej mogę powiedzieć, że nie mają tak świetnych list nagród, więc nie polecam ich.

        Czech Airlines

        Jeśli ta linia lotnicza ma wykresy umożliwiające gromadzenie lub wykorzystywanie mil w ramach programu OK Plus, nie mogę ich znaleźć, więc z pewnością nie rozważałbym przypisywania tam moich lotów Delta.

        Garuda indonezja

        Ten generalnie ignorowany program został dokładnie przeanalizowany po tym, jak w zeszłym roku został dodany jako partner transferowy Citi ThankYou Rewards i doszliśmy do wniosku, że wszyscy możemy go nadal ignorować. Garuda oferuje nagrody zależne od odległości, które są okazją na loty krótkodystansowe, a SkyTeam Elite można zdobyć już po 10 lotach lub 10000 mil, a Elite Plus po 30 000 mil lub 30 lotach. Jednak odebranie nagrody jest niezwykle trudne, ponieważ trzeba osobiście odwiedzić kasę biletową. Już samo to sprawia, że ​​ten program jest bezużyteczny dla najczęściej podróżujących.

        Korean Air SkyPass ma kilka korzystnych miejsc na liście nagród, ale status elitarny nie przyjdzie łatwo, a rezerwacja może być wyzwaniem.

        Koreańskie powietrze

        Z jednej strony program SkyPass Korean Air ma kilka zalet. Po pierwsze, jest partnerem transferowym Chase Ultimate Rewards i oferuje karty kredytowe pod wspólną marką z US Bank. Ponadto Korean Air jest znane z doskonałej dostępności nagród pierwszej klasy, do których nie można uzyskać dostępu za pomocą Delta SkyMiles. Nowa lista nagród umieszcza Hawaje w strefie Stanów Zjednoczonych, więc loty do Delty lub Alaski są takie same, jak każdy inny lot krajowy, przy zaledwie 25 000 w klasie ekonomicznej i 45 000 w pierwszej. Kolejna okazja to 80 000 mil z Ameryki Północnej do Europy w klasie biznes.

        Wadą jest to, że istnieje wiele klas ze zniżkami (np. L, U i T), które w ogóle nie gromadzą mil. Tutaj możesz zobaczyć smutne szczegóły. Co gorsza, elitarny status klubu Morning Calm wymaga 50 000 mil, a co najmniej 30 000 musi być na Korean Air. Wreszcie rezerwacja nagród jest bardzo trudna i można to zrobić tylko w imieniu członka lub członka najbliższej rodziny. Kuzyni, przyjaciele lub niezamężni partnerzy nie są dozwolone, nawet podczas wspólnych podróży!

        Saudia

        Możesz odrzucić tę opcję, ale jest kilka rzeczy, które sprawiają, że warto ją rozważyć. Po pierwsze, Saudia jest partnerem transferowym Starwood i możesz otrzymać 100% mil przelanych w klasie ekonomicznej, zgodnie z tabelą naliczania Saudii dla Delty. Lista nagród Saudii jest mierna, ale nie straszna. Loty klasą biznes do większości krajów Europy trwają 100 000 mil, a do Ameryki Południowej tylko 90 000 mil. Z drugiej strony, Azja w klasie biznes zaczyna się na 160 000 mil, a Australia i Indie na 200 000 mil lub więcej.

        Status Alfursan Silver Elite daje SkyTeam Elite po 25 000 mil lub 20 międzynarodowych lotach w roku kalendarzowym, po czym możesz zachować status z zaledwie 20 000 mil lub 15 międzynarodowymi sektorami w następnym roku kalendarzowym. Członkostwo Gold w programie SkyTeam Elite Plus wymaga 50 000 mil statusowych lub 40 sektorów międzynarodowych w jednym roku kalendarzowym oraz 40 000 mil statusowych lub przelotu w 30 sektorach międzynarodowych w następnym roku kalendarzowym.

        Middle East Airlines, Vietnam Airlines i Xiamen Airlines

        Wykluczę tych przewoźników choćby dlatego, że nie ma możliwości uzupełnienia mil od amerykańskiej karty kredytowej lub partnera transferowego.

        Virgin Atlantic to kolejna mocna opcja przyznawania mil z lotów Delta.

        Virgin Atlantic

        Aktualizacja: Kilku czytelników wskazało, że Virgin Atlantic byłaby świetną opcją do przyznawania mil Delta (i jednej, o której pierwotnie zapomniałem wspomnieć). Rzeczywiście, Virgin Atlantic oferuje 75% przebytych mil w taryfach L, U i T (które są typowymi taryfami ulgowymi kupowanymi przez wielu podróżnych) i 100% przebytych mil w wyższych klasach taryfowych. Możesz zobaczyć wykresy zebranych i wykorzystanych mil Virgin Atlantic dla Delta tutaj. Czytelnicy zwrócili również uwagę, że Virgin Atlantic nie dolicza dopłat paliwowych do lotów premiowych Delta, co jest dużą zaletą.

        Virgin Atlantic ma całkiem rozsądną listę nagród, z nagrodami za podróż w obie strony za 40 000 mil w klasie ekonomicznej i 90 000 mil w klasie biznes do Londynu Heathrow z bram Virgin w Atlancie, Nowym Jorku, Bostonie, Detroit i Minneapolis, a także Manchester- Lot do Atlanty. Loty Delta do Europy i nagrody, które obejmują loty obu przewoźników, to 60 000 w klasie ekonomicznej i 100 000 w biznesie w obie strony.

        Chociaż Virgin Atlantic nie jest częścią SkyTeam, inni partnerzy to Hawajczycy, Singapur, RPA i oczywiście Virgin America i Virgin Australia. Osiągnięcie ich poziomu elitarnego wiąże się z kilkoma korzyściami, które można osiągnąć, zdobywając punkty poziomów w następujący sposób: 1 na sektor poniżej 3000 mil w klasie ekonomicznej, 3 na sektor na ponad 3000 mil w klasie ekonomicznej, 3 na sektor poniżej 3000 mil w biznesie oraz 5 na sektor na ponad 3000 mil w biznesie.

        Status Silver jest przyznawany za 16 punktów poziomów i zapewnia 50% premię za mile na rejsach Virgin Atlantic i Delta, ale nie wydaje się, aby przynosił wiele innych korzyści podczas podróży Delta. Status Gold uzyskuje się po zdobyciu 60 punktów poziomów, więc w przypadku większości lotów w krajowej klasie ekonomicznej zajmie to 30 lotów w obie strony. Status Gold zapewnia 100% premię za mile bazowe przelane liniami Virgin Atlantic i Delta, a także podwyższenie klasy podróży Delta, priorytetową obsługę bagażu i dostęp do poczekalni.

        Jeśli chodzi o gromadzenie mil za pośrednictwem partnerów obsługujących karty kredytowe, Virgin Atlantic oferuje karty kredytowe w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem Bank of America. Możesz także przesyłać mile do Flying Club z American Express Membership Rewards, Chase Ultimate Rewards, Starwood Preferred Guest i Citi ThankYou Rewards. Ogólnie jest to bardzo dobra opcja przyznawania mil Delta.

        Wnioski

        Virgin Atlantic i Flying Blue wydają się być tutaj najlepszym wyborem dzięki opcjom partnerów transferowych, osiągalnemu statusowi elity i rozsądnym stawkom gromadzenia mil. Co zaskakujące, drugie miejsce zajmuje Saudia Airlines, która oferuje 100% przebytego przebiegu, kilka dobrych ofert na liście nagród oraz opcję transferu ze Starwood. Niemniej jednak poświęciłbym trochę czasu na zbadanie tego programu przed podjęciem się go, ponieważ nie ma zbyt wielu dostępnych informacji. Wreszcie, warto rozważyć koreański, jeśli zwykle latasz w klasach rezerwacyjnych, które kwalifikują się do gromadzenia mil.

        Gdzie planujesz naliczać mile Delta w przyszłości?

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy