Maszyny do obsługi kart kredytowych, które działają na połączeniu telefonicznym Vs

Maszyny do obsługi kart kredytowych, które działają na połączeniu telefonicznym Vs
Category: Karty Kredytowej
16 października 2020

Powiązane artykuły

  • Plusy i minusy kart internetowych do laptopów
  • Informacje o urządzeniu obsługującym karty kredytowe
  • Jaka jest różnica między kartą graficzną ATI Mobility Radeon a nośnikiem graficznym Intel?
  • Co to jest połączenie telefoniczne?
  • Jak działa wieloliniowy system telefoniczny?
  • Jak uzyskać dostęp do Internetu z obszaru wiejskiego?
  • Udostępnij na Facebooku

Kiedyś, akceptując płatność kartą kredytową, sprzedawcy detaliczni musieli zbierać podpisane papierowe formularze, a następnie wysyłać je do banków w celu przetworzenia – była to metoda czasochłonna i podatna na oszukańcze płatności. Obecnie sprzedawcy detaliczni używają systemów, które kontaktują się z bankiem w celu weryfikacji i autoryzacji płatności w czasie rzeczywistym, co zmniejsza ryzyko oszukania sprzedawcy. Większość systemów korzysta ze zwykłej linii telefonicznej lub połączenia internetowego w celu skontaktowania się z bankiem lub podmiotem obsługującym płatności.

Phone Plusy

Korzystanie z linii telefonicznej jest zwykle najtańszą opcją dla sprzedawcy. Konfiguracja nie wymaga instalowania żadnego specjalnego systemu telekomunikacyjnego i wymaga jedynie małego urządzenia, zwanego terminalem, do odczytu karty i przekazania szczegółów przez linię telefoniczną. Mogą one być wystarczająco tanie, aby kupić je od razu, chociaż niektórzy sprzedawcy detaliczni dzierżawią terminal od podmiotu przetwarzającego karty lub innej firmy.

Wady telefonu

Terminale telefoniczne wymagają od sprzedawców płacenia za dodatkową linię telefoniczną lub udostępniania tej linii innym urządzeniom, takim jak telefony i faksy. Nie tylko wiąże się to z fizycznymi wyzwaniami logistycznymi (często wymagające dodatkowych gniazd lub adapterów), ale także oznacza, że ​​terminal karty kredytowej nie będzie działać, jeśli używane jest inne urządzenie. W niektórych przypadkach transakcja kartą może zostać przerwana lub zakończona, jeśli ktoś spróbuje zadzwonić lub przefaksować na linii. Terminale telefoniczne mogą również wolno kończyć transakcję, co może stanowić problem w ruchliwych punktach sprzedaży, w których opóźnienia mogą zniechęcać innych potencjalnych klientów.

Plusy internetowe

Terminale internetowe mogą działać za pośrednictwem szerokopasmowego połączenia internetowego lub sieci komórkowej. Główną zaletą jest to, że nie musisz martwić się o inny sprzęt telefoniczny na linii, a transakcje mogą być przetwarzane znacznie szybciej. Korzystanie z sieci telefonii komórkowej może być przydatne dla osób, które chcą przyjmować płatności w różnych lokalizacjach, takich jak sprzedawcy na targach lub targach, lub dla osób pracujących w siedzibie klienta, takich jak pracownicy budowlani lub konserwatorzy.

Wady internetowe

Terminale internetowe są zwykle droższe niż te, które działają przez linię telefoniczną, a także są zależne od niezawodnego szerokopasmowego lub mobilnego połączenia internetowego. Ponieważ dane są przesyłane przez Internet, istnieje większe ryzyko naruszenia bezpieczeństwa, chociaż firmy przetwarzające karty i producenci urządzeń końcowych oferują funkcje bezpieczeństwa, aby zwalczać to ryzyko.

  • TransFirst: Jak wybrać odpowiedni terminal do kart kredytowych
  • Magazyn handlowy: urządzenia obsługujące karty kredytowe i łączność

Od 1998 roku jest zawodowym pisarzem z tytułem Bachelor of Arts w dziedzinie dziennikarstwa. John Lister prowadził do 2005 r. Dział prasowy kampanii Plain English Campaign. Następnie pracował jako niezależny pisarz, którego autorami były krajowe gazety, magazyny i prace internetowe. Specjalizuje się w technologii i komunikacji.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy